Posted On august 12, 2018 By In Tehnologie With 70 Views

Traficul pe Facebook în scădere cu 50 de procente în doar doi ani!

Platforma riscă să piardă poziţia de al doilea cel mai vizitat site din lume, în favoarea YouTube, potrivit unui nou studiu citat de Fortune. În ultimii doi ani, traficul site-ului Facebook.com a scăzut de la 8,5 miliarde de vizite la 4,7 miliarde, potrivit SimilarWeb – o platformă care urmăreşte traficul pe site-urile din toată lumea.

Între timp, traficul pe YouTube a ajuns la 4,5 miliarde de vizite în luna iulie şi continuă să crească. Estimările arată că acesta va depăşi traficul Facebook şi va deveni al doilea cel mai popular website din lume, după Google. Google, cel mai mare motor de căutare din lume, a avut 15,2 miliarde de vizite luna trecută, potrivit SimilarWeb.

Cercetătorii concluzionează că mulţi utilizatori Facebook se îndreaptă spre aplicaţia de mobil în loc să folosească browser-ul de internet pentru a accesa reţeaua socială. De fapt, traficul în cadrul aplicaţiei este în creştere pentru cea mai mare reţea socială din lume.

Între timp, celelalte platforme ale Facebook, printre care şi Instagram şi Messenger au continuat să crească şi să ajute imaginea companiei care nu trece prin cele mai bune zile. De exemplu, cei care utilizează Instagram prin sistemul de operare Android petrec acum în medie 56 de minute pe zi în aplicaţie. Anul trecut, această cifră se situa la 27 de minute.

Estimând pentru viitor, SimilarWeb arată că Facebook trebuie să fie evaluată nu pe cont propriu, ci ca parte dintr-un „ecosistem” mai mare din care fac parte şi aplicaţiile Messenger şi Instagram.

 

 

Sursa: businessmagazin.ro

Foto: cnet.com

Tags : , , , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *